vrijdag 17 februari 2012

Bakker met ster

Zoals ik al eerder zei hebben wij ons dit jaar ingeschreven voor de wedstrijd bakker met ster, een wedstrijd waarbij je als bakkerij één of meerdere sterren kan verdienen. Het is net zoiets als de Michelin sterren voor restaurants.

Door middel van winkel beoordelingen, mysterie shoppers, productkeuringen en het oordeel van de vakjury word er naar je bedrijf gekeken. Het doel van 'Bakker met Ster' is en blijft het bevorderen van de kwaliteit en het imago van de totale bakkerijbranche. Dit gebeurt door uitzonderlijke prestaties in de branche te benadrukken. Voor mij was de reden om mee te doen vooral om eens te horen hoe mensen uit de branche denken over ons bedrijf, ben ik vorig jaar na de gedeeltelijke overname de juiste weg ingeslagen of moet ik een 180 graden draai maken?

Het mooie om te zien is dat de wedstrijd niet alleen bij ons als ondernemer leeft maar ook bij het personeel, iedereen wil natuurlijk toch een goeie beoordeling krijgen van het bedrijf waar ze voor werken. Begin maart horen we of we door gaan naar de finaleronde of dat er nog het één en ander valt te verbeteren. Wat de uitslag ook is voor ons bedrijf is het in mijn ogen goed dat er naar gekeken word door mensen die buiten het bedrijf staan.

Ik hou jullie op de hoogte.
Lex

1 opmerking:

  1. Ik volg jullie dus houd jullie ook in de gaten .... Van mij alvast 1* maar daat hebbie niet zoveel aan haha

    BeantwoordenVerwijderen